Mối tương quan trực tiếp về sự phát triển tư duy Marketing với nền kinh tế qua các thời kỳ 1.0 – 4.0 Đây là chuỗi 04 bài nối tiếp với nhiều sự kiện nền tảng nên cần được hiểu sâu xuyên suốt từ 1.0 đến 4.0 để thấu hiểu tư duy & phương thức marketing. Nội dung được xây dựng trên nền tảng của 03 quyển sách:
Nội dung bài học:
- Quá trình: Marketing qua các giai đoạn phát triển của kinh tế - Vai trò & phương thức áp dụng: nền tảng và tư duy marketing ứng dụng trong doanh nghiệp thời cận đại
Update knowledge from industry experts across online & offline, this is specially designed for Square staff only.
Step into the professional network of Pi people, get the support from senior staff to grow you.
Meet-up face to face with industry experts to answer all of your questions to success
Mission base learning program is based on world-wide framework with the local industry-expert know-how.
This knowledge management (KM) program help you to run your work smoothly & grow your career at Pi
The future is at your hand, start from now to expand your opportunities